החלפות והחזרות

מדיניות החלפת מוצר

ניתן להחליף מוצר שנרכש ונמצא כלא מתאים לחיבור הקיים בביתך במוצר חלופי. 
לתשומת ליבך, לא תתאפשר החלפת מוצר אשר הותקן בבית הלקוח.

  1. יש להשאיר את המוצר באריזתו המקורית
  2. יש לשמור על שלמות האריזה
  3. יש להציג חשבונית מקורית
  4. לנוחיותך מגוון דרכים לביצוע החלפת המוצר שברשותך:

       1) פנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9944* שעות פעילות המוקד:
            בכל יום חול 8:00-20:00
            ימי שישי / ערב חג 8:00-12:00
        2) פנייה במייל לכתובת מוקד שירות הלקוחות cc@chromagen.com
        3) באפשרותך להגיע לאחת מחנויות השירות של 'כרומגן ישיר לבעלי מקצוע' ולבצע במקום את החלפת המוצר

            כתובות חנויות השירות של כרומגן ישיר https://chromagen.co.il/direct

מדיניות ביטול רכישת מוצר

ניתן לבטל עסקה שהתבצעה באתר הסחר / באפליקציה תוך 14 יום מקבלת המשלוח
בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא.
לתשומת ליבך, לא יינתן החזר כספי עבור מוצר אשר הותקן בבית הלקוח.

  1. יש להשאיר את המוצר באריזתו המקורית
  2. יש לשמור על שלמות האריזה
  3. יש להציג חשבונית מקורית
  4. לנוחיותך מגוון דרכים לביצוע ביטול העסקה:
    •  1) יש להצטייד במספר העסקה כפי שמופיע על גבי הקבלה שנשלחה לכתובת המייל אותה הזנת במעמד הרכישה
    • 2) פנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9944*
      שעות פעילות המוקד:
      בכל יום חול בין 8:00-20:00
      ימי שישי / ערב חג 8:00-12:00
    • 3) פנייה במייל לכתובת מוקד שירות הלקוחות cc@chromagen.com 
    • 4) כרומגן תיצור קשר במועד המוקדם האפשרי בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות
    •  5) החזר כספי לכרטיס האשראי יבוצע תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר.
       אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.