החלפות והחזרות
מדיניות החלפת מוצר
ניתן להחליף מוצר שנרכש ונמצא כלא מתאים לחיבור הקיים בביתך במוצר חלופי.
לתשומת ליבך, לא תתאפשר החלפת מוצר אשר הותקן בבית הלקוח.
- יש להשאיר את המוצר באריזתו המקורית
- יש לשמור על שלמות האריזה
- יש להציג חשבונית מקורית
- לנוחיותך מגוון דרכים לביצוע החלפת המוצר שברשותך:
1) פנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9944* שעות פעילות המוקד:
בכל יום חול 8:00-20:00
ימי שישי / ערב חג 8:00-12:00
2) פנייה במייל לכתובת מוקד שירות הלקוחות cc@chromagen.com
3) באפשרותך להגיע לאחת מחנויות השירות של 'כרומגן ישיר לבעלי מקצוע' ולבצע במקום את החלפת המוצר
כתובות חנויות השירות של כרומגן ישיר https://chromagen.co.il/direct
מדיניות ביטול רכישת מוצר
ניתן לבטל עסקה שהתבצעה באתר הסחר / באפליקציה תוך 14 יום מקבלת המשלוח
בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא.
לתשומת ליבך, לא יינתן החזר כספי עבור מוצר אשר הותקן בבית הלקוח.
- יש להשאיר את המוצר באריזתו המקורית
- יש לשמור על שלמות האריזה
- יש להציג חשבונית מקורית
- לנוחיותך מגוון דרכים לביצוע ביטול העסקה:
- 1) יש להצטייד במספר העסקה כפי שמופיע על גבי הקבלה שנשלחה לכתובת המייל אותה הזנת במעמד הרכישה
- 2) פנייה למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9944*
שעות פעילות המוקד:
בכל יום חול בין 8:00-20:00
ימי שישי / ערב חג 8:00-12:00
- 3) פנייה במייל לכתובת מוקד שירות הלקוחות cc@chromagen.com
- 4) כרומגן תיצור קשר במועד המוקדם האפשרי בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות
- 5) החזר כספי לכרטיס האשראי יבוצע תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר.
אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.